CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday 3 December 2012

penantian satu penyiksaan


assalamualaikum semua..lme x update blog kan..
hidup pun makin lame makin mmbosan kan,nak2
ngah cuti sem 3 bulan nie..lg la bosan..x tau nk wat pe..
ok la,nk cte sal aku ngn die..x tau la npe makin lme
makin jauh je skrg..msg pon dh jrang,call lg la jrang..
ntah mne silapnye pon x tau..aku cube nk baiki
balik hbungan nie,tp die sndiri mcm nk jauhkn diri..
n makin aku pkir,makin brtambah la rse sedih n skit hti..
die dh x mcm dlu,lain sgt..dlu slalu je msg aku n call..
skrg nie,sume tu jrang brlaku..kalo msg pon xmcm dlu 
dah,msg pon reply skit2 je..kalo dlu tu mcm2 cte ade,
mcm2 bnde die nk ckp kt aku..aku ingtkn ble dh jmpe
ari tu,relay ktorg jd ok n makin rapat..tp,sebaliknya
pulak yg jadi..ape pon yg die pkir sal aku,
aku nak die tau aku syg die sgt2 n hrap relay nie
kembali sperti sediakala..n ofcoz aku rindu die sgt2..
sad mood enter..=')

0 comments: