CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 22 December 2012

BERANGAN..=)


assalamualaikum semua..setelah beberapa lama
aku x menaip kt blog,ari nie bru aku dpt
idea nk post ape..walaupun ape yg aku
nk post nie agak klakar n berangan je lebih..
ok,nmpak tu cincin tu..cntik kan?barang
mahal,kompem la cntik..nnt aku nak kawen
cincin cam tu la aku nak..wahahahaha..
amik kau,kelassss gitu..aku start brangan
nie sejak aku follow ibu n mk cik aku g
nilai 3 ari tu..sape x kenal nilai 3 kan?
ala,tmpat jual brang2 kawen yg famous
tu..aku g sane sbb nak beli brg kawen n
brang wat hantaran utk angah aku..
untung la,abg aku nak kawen dah..pewit..
haish,aku bile lagi kan..cehh,berangan lgi..
hey,of coz la aku berangan..kawin n
ade keluarga nie impian setiap perempuan
tau..betul x girls2 kt luar tu..see,dorg 
angguk je..btol la 2..hahaha..brbalik
pada topik asal,dlm mse aku tgk brang2
hantaran tu..aku dpt ilham nk wat hntaran
sndiri mse aku kawen nnt..then, aku
pun dgn pnuh keyakinan n semangat
aku ckp kt mak aku "kawen nnt,
dila nak wat hntaran sndiri,x mau
tempah kt org" pas 2 mak aku pun
reply la "ble agaknye mse kau nk
kawen tu tbe"smbil die sengih2 kt
aku..aku dgn selamba ckp "ala,
dlm 5thun lg"adoi..terkejut mak aku
bkn main lmbt lg..hahaha..pape
pun mak aku sokong je ape
keputusan aku slagi ianya baik.
aku sayang mak aku..=)

memandangkan aku ske hijau,
hntaran aku pun tema hijau la
mcm kt bwah nie..

|
|
|
|
|
|
|
V



nie lak pelamin anagan2 ku..hijau gitu..
tp kalau ikot aku,aku x nak brsanding pun..
tp x tau la mcm mne..insyaallah
impian n angan2 aku nie tercapai..
aminnn..=)



0 comments: