CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday 13 June 2012

nak balik


assalamualaikum semua,ari nie nak cte..
yg aku sgt2 rindukan family,umah n bilik
aku..normal ar kan,mne2 kte pegi pun,
xde tmpat yg same ngn rumah kte..
hebat mne pun tmpt tu,rumah kte jugak
yg akan kte ingt n nak..
mcm aku nie,ngah dok umah sewa..
sbb praktikal,jd aku rindu sgt2 kt 
umah aku tu..nak2,ngn bilik aku yg aku
syg sgt2 tu..lg aku rindu..
hurm,tp nk wat cm ner..praktikal nie
kna abiskan jugak..kalo x,cm mne nk 
grad..sia2 je la blaja,kalo x grad kan..
pe2 pon aku cbe sabar mnunggu
smpai aku abis praktikal..
n series aku ckp,aku rindu sgt..
rse nk lari je dri sni..g blik umah,
x yah dtg sni dah..hurmm..T_T
rumahku syurgaku..bru la aku
dpt rse makna prkataan nie
ble x dok umah sndiri dlm tempoh
yg agak lama..

0 comments: