CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 13 April 2012

new home..=)


assalamualaikum..sihat x korg2 sume..nk cte nie..
seperti yg tertera kt atas nie..ade ikan kan..yg tu la
aku punye amor azul..aku pngil die morr je..mnje
gitu..haha..ok,blik topik asal..pagi td aku snggah
the mall,g la kedai pet kt sne..perhh..cntik2 ikan
laga die..sngguh jeles nie..cdang2 nk la beli lg 
sekor betta fish..tp nk beli yg betina lak..sbgai
peneman morr aku nie..sian die sunyi munyi..
alone forever lak die..haha..xpe morr,esok aku
cari jodoh utk ko k..wait n see je..haha..ok,
aku round2 kdai tu..nmpk la akuarium nie..x la
besar mne..tp agak besar la utk amor..so,
aku pon beli la..die skali ngn eksesori die..
total sume tu dlm 33rngit..ingtkan nk beli yg
ade lampu pnye..yg tu kecik skit,tp mahal 
nk mampuih..dlm 70rngit..kayap aku cm tu..
so,aku beli yg nie je la utk morr..ko brsyukur
la morr dpt tuan cm nie..haha..yg jodoh die tu
aku beli mnggu dpan kot sbb x ckup tgn nk 
bwk balik..nnt nk brhimpit dlm tren lg..
haish..payah2..nnt,kalo aku dh bli yg betina
aku post kt sni k..babai sume..=)

0 comments: