CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 2 June 2013

new life..


assalamualaikum semua..uhuk uhuk..bnyak sawang n
lelabah kt blog aku nie..dah lama x update kan..
nak kate bz,x la gak..malas je kot..ok2,aku skrg
dah abis praktikal n secara umum nya aku dh abis
study tp lom konvo sbb konvo utk kolej aku
setahun sekali je,so majlis konvonya next year..
tiga mnggu dah pun aku abis study,last report n
presentation pon dah setel..sekarang ngah cari
keje kosong mngikut kelayakan n jurusan aku
amik..dah dapat pon tawaran keje nya..n akan 
bermula keje 3/6/2013 iaitu esok la..haha..mcm 
x cye je aku nk keje dah..n secara umum nya, 
tibe la masa utk aku berdikari,sara diri sndiri,
n of coz sara mak ayah aku, nie yg pling utama
bagi aku..walaupun bnyak bnde aku nk wat 
sebenarnya,tp yg tu paling penting bg aku..
bila lagi aku nk balas jasa dorg..walaupun ayh
aku ada ckp,duit gaji tu smpan tuk byar balik
PTPTN, tpi aku tetap nak jugak bg duit
kat mak ayh aku tiap2 bulan ble dpt gaji..
tu je la aku nk cte,bye2..assalamualaikum..
new life its now begin..=)  

0 comments: